DE REIS KAN BEGINNEN - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Ans Roodenburg - WaarBenJij.nu DE REIS KAN BEGINNEN - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Ans Roodenburg - WaarBenJij.nu

DE REIS KAN BEGINNEN

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans

31 Oktober 2012 | Nederland, Hilversum

Ja en dan is het ineens 31 oktober. Na alle voorbereidingen helemaal klaar voor de reis. Maandag alles ingepakt, voor de kinderen is zo wie zo alles mee, wat verder niet mee kon blijft achter voor een volgende keer.
Alle brillen zorgvuldig ingepakt want het moet wel heel blijven natuurlijk.
Nog even een bedankje aan de firma Specsavers uit Gouda voor hun enorme donatie aan brillen waaronder ook kinderbrillen, helemaal super.
En verder iedereen bedankt natuurlijk voor alles wat ik van jullie gekregen heb en voor alle hulp en belangstelling.

Nog wat laatste dingetjes regelen en opruimen en dan op weg naar Schiphol, als het goed is zit ik om 18.00 in de lucht om dan om 0.600 in Lima te landen. Hier is het dan 12.00.

Ik probeer jullie zoveel mogelijk op de hoogte te houden. En dan zie ik jullie gewoon weer op 29 januari.

Gr.Ans


  • 31 Oktober 2012 - 09:11

    Mariejan:

    Hay Ans

    Ik wens je een hele goede vlucht en veel succes en plezier op deze geweldige reis en onderneming die je gaat maken. Ik zie je straks op Schiphol om je uit te zwaaien.

    Liefs
    Mariejan

  • 31 Oktober 2012 - 09:21

    Louise Ensel:

    Lieve Ans,het is zo ver,waar we lang naar uit hebben gekeken gaat nu beginnen.
    Nogmaals een hele goede reis,happy landing en vooral heel veel plezier in Peru en ik weet zeker,jou kennende,dat de mensen en vooral de kindertjes dolgelukkig met jou zijn,maar langer weg blijven is er niet bij.
    Wij bellen vanmorgen nog.
    Liefs Louise

  • 31 Oktober 2012 - 09:29

    Truus:

    Ja Ansje het is zover toch wel raar 3 maanden zo ver weg! Maar je gaat het er maken de kindertjes zullen je daar in januari weer gaan missen . Nu genoeg geleuterd heeeeeeel veeeeel succes met je project doeiiiiiiiiiiiiiii

  • 31 Oktober 2012 - 11:34

    Melie:

    Nou Ans daar ga je dan,nogmaals een goede reis,
    succes daar ze zullen blij met je zijn,ik blijf je volgen.
    dikke knuf ook namens Geerd.

  • 31 Oktober 2012 - 12:24

    Joost En Ria :

    Lieve Ans ,wij wensen jou een hele goede reis naar Peru en hopen dat je een hele boel kinderen blij kan maken. ps. Ria is jaloers wil graag met je mee. misschien volgend jaar ?dikke kus en tot vanmiddag.
    Joost en Ria


  • 31 Oktober 2012 - 13:03

    Caroline:

    Heel veel succes en plezier.
    Goede reis!

  • 31 Oktober 2012 - 19:38

    Nicoline En Rudolf:

    Hoi Ans,
    Nu inderdaad eindelijk is het zover. De reis waar je lang naar uitgekeken hebt gaat beginnen.
    Geniet en ervaar is het enige wat nu nog te doen is! Wij zijn erg benieuwd naar de verhalen.
    Groeten en tot "snel"
    N&R

  • 31 Oktober 2012 - 20:02

    Catharina:

    Heey Ans....een hele goede reis, veel succes met jullie project daar in het verre Peru. Heel leuk om jou via deze site te volgen....wat we zeker gaan doen!! Succes!!!
    Menno en Catharina

  • 01 November 2012 - 15:31

    Bea:

    hey ans
    hoop dat je een goede reis hebt gehad en je niet helemaal verreist bent,
    vond het toch even leuk om je uit te zwaaien op schiphol.
    hoor gauw van je
    dikke zoen bea en rens natuurlijk

  • 01 November 2012 - 16:30

    Folkert En Jantine :

    Hoi Ans,
    Goede reis toegewenst, op deze manier kunnen we elkaar leuk volgen. Geniet ervan.
    Groetjes Jantine

  • 01 November 2012 - 16:30

    Folkert En Jantine :

    Hoi Ans,
    Goede reis toegewenst, op deze manier kunnen we elkaar leuk volgen. Geniet ervan.
    Groetjes Jantine

  • 02 November 2012 - 07:49

    Audrey Lobo:

    Hallo Ans, ik wens je een goede tijd in Peru. Kijk uit naar je volgende verslag.
    Groet,
    Audrey

  • 02 November 2012 - 12:23

    Janna:

    hoi Ans , door Chris namens Janna, een fijne tijd in Peru blijf gezond en doe waar je het best in bent groetjes tot horens.

  • 02 November 2012 - 17:43

    Wil:

    Hoi Ans,
    Ben je goed aangekomen op de plaats van bestemming en alle bagage ook? Ik wens je een heel mooie en nuttige tijd. Heel veel succes!
    Groet,
    Wil

  • 04 November 2012 - 09:36

    Louise :

    welkom in Peru,Ans.Heb het bericht en de foto's van Schiphol ontvangen,heel erg leuk.Dan de schattige poppetjes.Uniek,hoe krjgen ze het voor elkaar.Ik zou er zo 80 bestellen,voor de kerst,met 1 lintje prettige kerstdagen en de andere gelukkige nieuwjaar,maar heb geen idee wat het kost en krijgen we dit voor de kerst nog in nederland> Als je een kans ziet,we houden ons aanbevolen.Ben je een beetje gewend en heb je al veel gedaan?Geniet en pas op voor de peruaantjes,liefs Mem en Louise

  • 05 November 2012 - 21:38

    Mary En Henk:

    Ans ik vind het heel bijzonder en zal je volgen op de site.
    ook namens Henk heel veel succes.groetjes,Mary

  • 21 November 2012 - 00:19

    Olivi Van Der Kooye:

    hoi ans , ik wist niet, had ik weer slecht geluisterd, dat dit je missie was...knap dat je dat allemaal hebt kunnen bewerkstelligen. Naar Suriname was dit vast niet gelukt met zoveel bagage...
    grt OLiVi

  • 21 November 2012 - 00:25

    Olivi Van Der Kooye:

    .....dan duurt het nog een maand voor ik terug ben....
    greetz OLiVi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hilversum

OP NAAR PERU

Hulp aan een project in Trugillo

Recente Reisverslagen:

03 Februari 2013

WEER THUIS

28 Januari 2013

HASTA LUEGO PERU

23 Januari 2013

KLUS GEKLAARD

14 Januari 2013

BELEVENISSEN IN PICHANAKI

04 Januari 2013

OP NAAR LA SELVA.....MAAR EERST........
Ans

Zoals de meeste van jullie al heel lang weten heb ik altijd gezegd "Als ik met pensioen ben wil ik vrijwilligerswwerk gaan doen." Dat is ook een van de redenen dat ik Spaans ben gaan leren een aantal jaren geleden. De tijd vliegt en over drie maanden is het zover PENSIOEN. Als echte Rotterdamse huldig ik het principe: Geen woorden maar daden! Dus 31 oktober stap ik op het vliegtuig naar Peru met 56kg aan bagage en een rollator.

Actief sinds 27 Juni 2012
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 22262

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 12 December 2014

Terug naar Peru

31 Oktober 2012 - 28 Januari 2013

OP NAAR PERU

Landen bezocht: